Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Thursday, December 16, 2010

Aura Seri Sasar Jualan Sejuta Unit

Assalamualaikum dan salam kasih sayang kepada semua pembaca blog saya. Saya harap anda sume sihat-sihat sajalah hendaknya. Hari ini saya nak maklumkan pada pembaca sekalian tentang sambutan orang ramai terhadap produk Aura Seri. Selain sering di paparkan di akhbar-akhbar produk Aura Seri juga sering keluar di majalah-majalah tersohor di Malaysia, sekaligus membuktikan bahawa produk Aura Seri ini mendapat sambutan dari orang ramai.  Di sini juga saya ingin memaklumkan bahawa Produk Aura Seri Nur tidak lagi menawarkan perlindungan insuran sebanyak RM 10,000 di sebabkan telah tamat kontrak dengan syarikat Insurans yang terlibat. Sehubungan dengan itu, harga yang dijual sebelum ini sebanyak RM 78.00 telah diturunkan kepada RM 68.00 sahaja. Memandangkan sambutan yang menggalakkan, saya telah menjadi wakil jualan yang sah di bawah Syarikat Positif Image yang berstatus RMH. Jika pembaca nak tahu lagi produk-produk terbaru syarikat ini silalah klik pada "KETERANGAN PRODUK" kat atas tu ye....selamat membaca dan membuat tempahan.


 KERATAN AKHBAR:
SYARIKAT POSITIF IMAGE SASAR JUALAN 1 JUTA UNIT




KERATAN AKHBAR :
SAMBUTAN ORANG RAMAI TERHADAP PRODUK AURA SERI NUR AMAT MENGGALAKKAN.










KERATAN AKHBAR BERTARIKH 9 JULAI 2009, SISIPAN RATU MUKA SURAT 8:
KEISTIMEWAAN PRODUK AURA SERI NUR

No comments:

Post a Comment